woensdag 2 december 2009

DREAMS COME TRUE !!!

I once had a Dream ...

Goed nieuws uit Pieterburen: zeehondje Dream is al zover aangesterkt dat het terug mag naar de Waddenzee !!!!

Dit staat nu gepland op woensdag 9 december.... Om 07.30 gaat Dream, samen met nog wat zeehondjes naar het weide Wad en zal daar worden vrijgelaten. Ik zal natuurlijk verslag doen volgende week van deze mooie gebeurtenis !

Zo nadenkend over 'Dreams' realiseer ik me dat er eigenlijk 2 soorten dromen zijn. De ene, zoals de Transalp die we met ons 4-tjes hebben ondernomen, meer vanuit de spirit van 'Wish it - Dream it - Do it !!' waarbij je daadwerkelijk iets moet dóen om de droom te laten uitkomen.

En dan is er nog een ander soort dromen ... Dromen die je als een Wens een tijdje in je hart met je meedraagt en waarvan je de vervulling 'uit handen geeft'. Je draagt ze als het ware over aan het Universum en het is niet meer aan jou - je hoeft niets meer te dóen. Het is niet aan jou om te bepalen of het de bedoeling is dat deze droom in vervulling gaat..

En hoe mooi als je mag ontdekken dat ook dàn dromen in vervulling kunnen gaan. Je 'laat het los' en ziedaar: a Dream comes true !

En het vervult je hart met een groot gevoel van dankbaarheid. Je voelt je een ongelooflijk rijk persoon als je dankbaar bent om dat wat mag ZIJN.

Zo voelt het in ieder geval voor mij, dus vandaar mijn boodschap:

KEEP ON DREAMING !!!!!

Tot gauw, met foto- en/ misschien wel video-verslag van de nieuwe start van

DREAM

Warme groet,
Monique

Geen opmerkingen: